A 2024-es év nagy győztesei között kiemelkedett a Hell és a Coca-Cola.

Kiderült, hogy a Coca-Cola és a Hell voltak a magyar piacon a legnagyobb növekedést produkáló vállalatok. 2024 során a Coca-Cola 21%-os, míg a Hell 25%-os árbevétel-növekedést könyvelhetett el, ami előbbi esetében 208 milliárd forintot, utóbbi esetében pedig 84 milliárd forintot jelent. A Szentkirályi is pozitív irányba mozdult, 38%-os növekedést tapasztalt.
A Pepsi 2023 után 2024-ben is veszteséges évet zárt, a Szentkirályinál pedig az eredmény 1,6 milliárd forintra esett vissza 2,5-ről. Foglalkoztatottság terén a Hell győzedelmeskedett, ugyanis 2023-hoz képest 2024-ben 78 százalékkal több munkavállalót alkalmazott - a növekedés minimális volt a többieknél.
A bérezés terén a Hell kiemelkedően teljesít, hiszen 2024-ben 27 százalékkal növelte a juttatásaira fordított összeget a megelőző évhez képest. Ezzel szemben a Coca-Cola csupán 6,8 százalékos emelkedést mutatott, míg a Szentkirályi 21 százalékkal költött többet. A Hell ezzel a látványos növekedéssel a szektor élére állt a bérek terén.