A Marionnaud Csoport Stratégiai Átalakításának Bejelentése | 24.hu A Marionnaud Csoport nemrégiben bejelentette, hogy átfogó stratégiai átszervezésen megy keresztül, amelynek célja a működési hatékonyság növelése és a piaci pozíció erősítése. A vállalat
A Marionnaud Group ma izgalmas bejelentést tett: a cég átalakulása révén célja, hogy még inkább megerősítse pozícióját Európa vezető luxus szépségápolási kiskereskedőjeként. Az átszervezés nem csupán technikai lépés, hanem egy komoly stratégiai váltás is, amely a piaci alapú irányítási struktúrából egy integrált, egységes csapatmodellre való áttérésre fókuszál az összes érintett piacon.
Kulvinder Birring, akit áprilisban neveztek ki a Marionnaud Group élére, új irányt szab a vállalatnak, amelynek célja a vevőközpontú működés fellendítése és a növekedési ütem fokozása. Az újonnan kialakított struktúra lehetőséget teremt arra, hogy zökkenőmentesen integrálják a különböző piacokat, míg a funkcionális szakértői csapatok minden egyes régióban irányítást és támogatást nyújtanak.
A legfrissebb átalakítás részeként Emilio Leont került a Marionnaud Csoport Értékesítési Operatív Igazgatói posztjára, miután a Marionnaud Svájc és Ausztria ügyvezető igazgatói szerepét hátrahagyta. Az új szerepkörében Emilio feladata lesz az értékesítési tevékenységek felügyelete és összehangolása a különböző piacokon. Ezen kívül Tatiana Anton is fontos pozíciót kapott: ő lett a Marionnaud Csoport Közös Szolgáltatásokért Felelős Igazgatója, miután korábban a Marionnaud Közép-Európa vezérigazgatói posztját töltötte be. Tatiana az integrált és adatvezérelt üzleti megoldások megvalósítására fog koncentrálni, miközben a megosztott szolgáltatások irányításáért felel majd minden piacon.
A csoport köszönetét fejezi ki Gabriele Bettinek, a Marionnaud csoport vezérigazgató-helyettesének és Arianna Di Prosperónak, a Marionnaud Olaszország vezérigazgatójának, akik pályafutásuk új fejezetébe lépnek. Felbecsülhetetlen értékű hozzájárulásukkal hozzájárultak a Marionnaud sikerének kialakításához, és a vállalat a legjobbakat kívánja nekik a jövőbeni munkájukhoz.
Természetesen! Kérlek, oszd meg velem a szöveget, amelyet szeretnél egyedivé tenni, és segítek átfogalmazni vagy módosítani!
A Marionnaud Európa egyik legnagyobb parfüm- és kozmetikai kereskedője, története 1984-ig nyúlik vissza Franciaországba. Bernard Marionnaud megnyitotta első üzletét, ahol a nők szépségápolási termékeket, sminkeket és csúcsmárkájú parfümöket találhattak kényelmesen, egy helyen. Ma a Marionnaud nyolc európai piacon mintegy 730 O+O üzletet üzemeltet, és több mint 4000 embert foglalkoztat.
A Marionnaud a CK Hutchison leányvállalata. Részletekért kérjük, látogasson el a következő weboldalra:
Sajnos nem tudom megnyitni a hivatkozásokat, de szívesen segítek, ha megosztod velem a szöveg tartalmát, amelyet szeretnél egyedivé tenni. Kérlek, másold be a szöveget, és én segítek átfogalmazni!