Vespa-sikersztori: A 8-as műhely varázslatos kezdetei Minden történetnek van egy kiindulópontja, és a miénk a 8-as műhely ajtaján nyílt meg. Itt, ebben a kis, de annál varázslatosabb helyiségben kezdődött a Vespa ikonikus mese, ahol a motorok nem csupán


A háborút követő újjáépítés során a pontaderai Piaggio üzemben a 8-as műhelyben működött a Kísérleti Osztály, ahol a konstruktőrök a legjobb szakemberekkel közösen dolgoztak. Itt született meg a Vespa robogó ötlete, és itt készítették el az első prototípusokat is; kézzel formálták a vázat, a karosszérialemezeket, és kézzel készítették el azokat a homok öntőformákat is, amelyek segítségével aztán az új benzinmotort elkészítették. Ezekkel a gépekkel aztán a megbízott sofőrök több tízezer kilométert mentek az utakon, mielőtt sorozatgyártásba került a jellegzetes formájú robogó. A Kísérleti Osztály alkalmazottai egyedi, kék-bronz színű kitűzőt viseltek, ez jogosította fel őket a 8-as műhelybe való belépésre, ahová mások nem mehettek be.

A most bemutatott Officina 8 limitált széria lenyűgöző kék-bronz színkombinációval hódít, amely a Primavera - 50, 125 és 150 köbcentis - valamint a Gtv - 310 köbcentis - modelleknél is elérhető. A karosszéria a matt Blu Officina 8 árnyalatban pompázik, míg az alumínium díszítések elegáns, selymes fényben ragyognak. A bronz részletek használata sem maradt el, így a robogó minden részlete az egyediséget tükrözi. Ráadásul a robogóhoz tartozó dokumentáció egy különleges, egyedi fényezésű acéldobozban érkezik, amelyben egy kiadvány is helyet kap, bemutatva az Officina 8 életét és történetét.

A gyári kiegészítők között a tárolódoboz és bukósisak - mindkettő Blu Officina 8 színű - mellett okostelefon-kompatibilis kesztyűk is vannak. Azokra is gondoltak, akik nem akarják rögtön a robogót megvenni, hiszen divatkollekciót is piacra dobtak Vespa Officina 8 Apparel néven. Ebben széldzseki, kapucnis pulóver, póló, hátizsák és kulcstartó is van.

Related posts